روش هاي عمل زيبايي شكم و پهلو

درمان فوري شقاق با ليزر

روش هاي عمل زيبايي شكم و پهلو

۴۰ بازديد

ليپوساكشن با كمك مكش چربي ها را از بدن بيرون مي آورد. در موقع ليپوساكشن لوله هاي نازك و كوچك با سر پهن (كانولا) به وسيله برش هاي كوچك وارد بدن شده و پزشك متخصص لوله را زير پوست مي چرخاند تا به ناحيه تجمع چربي ها برسد، بعد چربي هاي اضافي از طريق اين لوله به بيرون هدايت مي شوند.

آيا ليپوساكشن خوب است

 

روش هاي جراحي زيبايي بسياري وجود دارند كه مي توانند چربي هاي اضافي نواحي خاصي از بدن تان مانند شكم، باسن، ران، بازوها و يا گردن را از بين ببرند. در واقع اين روش هاي زيبا سازي بدن اين نواحي را شكل مي‌ دهد. اما بايد توجه كنيد كه اين روش هاي تناسب اندام براي لاغري مفرط كارآيي ندارند و براي لاغري هاي موضعي كاربرد دارند. روش هاي كوچك شدن شكم و پهلو و آب كردن شكم و پهلو سريع يكي از مواردي است كه عمل زيبايي شكم و پهلو به آن مي پردازد.

اندام و راه هاي كوچك كردن شكم و حذف چربي هاي زائد - روش هاي كوچك شدن شكم و پهلو - آب كردن شكم و پهلو سريع

 

ليپوساكشن

ليپوساكشن يك روش جراحي است كه از مكش براي از بين بردن چربي نواحي خاص بدن مانند شكم، باسن، ران، بازوها و يا گردن استفاده مي‌كند. در واقع ليپوساكشن اين نواحي را شكل مي‌ دهد. نام‌ هاي ديگر مرتبط با ليپوساكشن شامل ليپوپلاستي و كانتورينگ است.

ليپوساكشن با كمك مكش چربي ها را از بدن بيرون مي آورد. در موقع ليپوساكشن لوله هاي نازك و كوچك با سر پهن (كانولا) به وسيله برش هاي كوچك وارد بدن شده و پزشك متخصص لوله را زير پوست مي چرخاند تا به ناحيه تجمع چربي ها برسد، بعد چربي هاي اضافي از طريق اين لوله به بيرون هدايت مي شوند.

آيا ليپوساكشن خوب است

اگر مقدار زيادي چربي در مكان‌هاي خاص داريد، ممكن است كانديداي عمل ليپوساكشن باشيد، اما بايد بدانيد كه براي ليپوساكشن بايد وزن تان متعادل و پوست تان سالم و انعطاف پذير باشد.

ليپوساكشن چربي هاي اضافي شما را حذف خواهد كرد و قرار نيست شما را لاغرتر كند. سن در ليپوساكشن مهم نيست ولي دقت كنيد كه با بالا رفتن سن، انعطاف پذيري پوست هم كم مي شود.

 

انواع روش هاي پيكر تراشي

پيكرتراشي يك روش زيبايي براي از بين بردن چربي هاي موضعي در اندام هاي مختلف مثل شكم، صورت، غبغب، ران، باشن و غيره است. توجه كنيد كه عمل زيبايي پيكر تراشي براي خوش اندام كردن شماست نه روشي براي كم كردن وزن تان و لاغري.

اين روش تنها جنبه زيبايي دارد و براي موارد درماني مناسب نيست. اگر اندام هاي خاص بدن شما داراي اندازه زيادي هستند مي توانيد از اين روش براي كاهش اندازه آنها استفاده كنيد.

پيكر تراشي در سه روش عمده دارد كه عبارتند از: ليپوماتيك، اولترازد و بادي‌ جت يا واترجت. اين روش هاي پيكر تراشي مي توانند چاقي موضعي بدن شما را از بين ببرند و اندامي خوش فرم و زيبا براي تان به ارمغان بياورند.

ليپوماتيك تخليه چربي هاي اضافي از بدن تان را سريع تر انجام مي دهد. پزشك ناحيه اي را كه قرار است از آنجا چربي هاي زائد بيرون آورده شوند را برش مي دهد و بعد منفذهايي را براي وارد شدن دستگاه كانولا به ناحيه هاي مورنظر ايجاد مي كند.

 

ليپوليز

ليزر ليپوليز فرآيند درمان كاهش چربي، كاهش سلوليت، كاهش پوست سست و كاهش علامت‌ هاي كششي است. ​كه روش كمتر تهاجمي است و مي تواند توده هاي سفت چربي جمع شده در ناحيه هاي پهلو، غبغب و باسن و غيره را به صورت كامل تخليه مي كند.

اين روش مي تواند چربي هايي را كه در ناحيه هاي مختلف بدن انباشته شده اند و با ورزش و رژيم غذايي حذف نمي شوند را از بين مي برد.

ليپوليز در مقايسه با شيوه هاي سنتي كاهش چربي مانند ليپوساكشن، داراي عوارض كمي است. عمده ترين دستگاهي كه در اين روش به كار مي رود، استفاده از نوع خاصي از ليزر براي حذف چربي هاي اضافي جمع شده در نواحي مختلف بدن و صورت است.

ليزر مورداستفاده در اين روش به بدن فرصت مي دهد تا چربي ها را بسوزاند، و اگر نياز بود مي توان با استفاده از دستگاه هاي مخصوص ساكشن، توده هاي بزرگ چربي را تخليه كرد.

 

كرايوليپوليز

كرايوليپوليز يك روش جديد غير جراحي براي كوچك كردن اندازه شكم است كه به وسيله دستگاهي اين كار را انجام مي دهد و همه سلول هاي چربي زير پوست شكم را فريز كرده و آنها را نابود مي كند. چربي هاي تجزيه شده از طريق كبد از بدن خارج مي شوند.

نحوه كار اين روش به اين صورت است كه با فريز كردن سلول هاي چربي در دماي انجماد 10- تا 3- درجه، باعث نابودي سلول هاي چربي مي شود.

بسياري از كساني كه اين روش را براي كوچك كردن شكم و پهلوهايشان امتحان كرده اند، از ظاهر شدن چند روزه اثرات آن خبر داده اند، ولي ۱ تا ۴ ماه براي ظاهر شدن تمامي نتايج آن فرصت نياز است. درمان با اين روش در پرگل يك جلسه انجام مي شود و نيازي به هيچ ماده بيهوشي ندارد.

در اين روش پروسه درمان و بهبودي با گذشت زمان اتفاق مي افتد و در اين بازه زماني، پوست شكم فرصت پيدا مي كند تا با ساير اندام ها سازگار شود.

به همين خاطر در اين روش از افتادگي و شل شدگي ساير روش هاي لاغري خبري نيست. همچنين در اين روش، بيمار نيازي به بستري شدن و استراحت ندارد و دوره نقاهتي براي آن بيان نشده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.